piątek, 29 listopada 2013

Manhattan, Water Flash Lipgloss (Błyszczyk do ust)

Siemka :p
Mam dla was dziś recenzję produktu z firmy Manhattan. Producent obiecuje nam:
- lekką jak piórko konsystencję
- brak efektu sklejenia
- nawilżenie
- i przede wszystkim efekt tafli wody
Wspomina również o 6 unikalnych kolorach. Szczerze? Wszystko się zgadza! :D Ja posiadam aktualnie odcień 53C Jest to mocny róż wpadający w arbuz. A teraz plusy:
- Piękny kolor widoczny na ustach
- Nie skleja ust
- Efekt tafli wody( na którym najbardziej mi zależało przy zakupie)
- Nawilża ( nawet teraz w okresie jesienno-zimowym)
- Piękny zapach ( arbuzowy :))
- Genialne opakowanie i aplikator
- Smak (taki słodziutki :3)
A teraz kolej na minusy:
- Przez moje łakomstwo szybko znika :((( (ten słodziutki smaczek :D)

 Ten błyszczyk stał się moim ulubionym do tej pory i nie zmienię go chyba na żaden inny.  To wszystko na razie niedługo kolejne posty. :*

Proszę was dawajcie komentarze zadawajcie pytania śmiało i piszcie co chcielibyście zobaczyć w następnych postach. Chcę wiedzieć czy interesuje was mój blog :)


                                                                                   Pa :* Misiek.

5 komentarzy:

  1. Super *.*
    Ogólnie cieszę się, że znowu zaczęłaś piasać i mam nadzieję, że nie przestaniesz tak szybko jak ostatnio ;).
    Miałabym jedno pytanie, a właściwie prośbę- czy znajdzie się miejsce na post o inspiracjach na prezent gwiazdkowy? Naprawdę by się przydało, szcególnie, że terazsklepowe półki są pełne różnych zestawów kosmetyków i nie wiadomo co wybrać, tak tego dużo :p
    No tak... Trochę długi ten komentarz, ale ja już tak mam ;3.
    Jeszcze jedno... Jaka jest cena błyszczyku? Możę się na niego skuszę- kocham arbuzy, a dobrych błyszczyków przecież nigdy nie jest za dużo ;D.

    ~Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Postaram się w ciągu kilku dni zamieścić jakieś pomysły na prezent gwiazdkowy. Najlepiej jest samemu coś skompletować odpowiedniego do osoby ;). I błyszczyk kosztuje ok 16 zł ale sądzę że można go dostać po promocjach o kilka zł taniej, ja go dostałam na urodziny od przyjaciółek :).

      Usuń
  2. Kiedy nowy wpis? Ostatni był tydzień temu :'/

    OdpowiedzUsuń
  3. Planujesz założenie funpagu twojego bloga na facebooku?
    Albo aska? ;]

    OdpowiedzUsuń