poniedziałek, 16 września 2013

Moja świecąca cera. ;)

Wita was misio! :D
W tym wpisie chciałam wam powiedzieć jaką mam cerę.  Dzięki temu będzie wam łatwiej określić czy produkty których ja używałam będą dobre dla was.
Jest to typowa cera tłusta,  świeci sia wszędzie na czole, policzkach, brodzie, nosie dosłownie wszędzie.  Po użyciu pudru po godzinie już się świecę. Mam też niedoskonałości, głównie typu pryszcze, wągrów mam mało ale za to w trzech standardowych strefach nos, broda i miedzy brwiami. Pryszcze pojawiają się głownie na czole ale również na policzkach. Najwięcej się ich pojawia głównie jesienią, zimą moja skóra potrzebuje nawilżenia inaczej pojawiają się wysypy (koszmar!). Wiosną moja twarz się uspokaja nie sprawia większych problemów a latem byłoby cudownie gdyby nie to że się niemiłosiernie świeci ale to normalne w takim upale.
To koniec opisu mojej twarzy mam nadzieję że wam to pomoże w ocenieniu czy dany produkt będzie dobry dla was czy nie.
PS. W każdej recenzji umieszczę informację w jakim czasie stosowałam dany produkt. Papatki :*

4 komentarze: