czwartek, 26 grudnia 2013

Święta i prezenty :D

Cześć :)
 Bardzo lubię święta a co się z tym również wiąże prezenty, więc chciałabym wam pokazać co dostałam na święta.

 Urocze pudełko na kolczyki.

 
 
  
 
 
 
A to uzupełnione pudełko. :)

 
 
 Lusterko. :) Nie musze już biegać rano z pokoju do przedpokoju .
 

Płyn do kąpieli Orginal Source Raspberry & Vanilla
 

 
Kilka dni temu byłam w Claire's , które będzie likwidowane,  z tego powodu można kupić 10 rzeczy za 50 zł! Rrazemz Kłaczkiem wybrałyśmy się tam i razem kupiłyśmy parę rzeczy ja m.in wybrałam to:
 
 



 
Oprócz tego mam jeszcze zestaw do robienia koka z wypełniaczem i  trzy spinki z kokardkami oraz prezenty dla moich kuzynek.
 
 
A oto ostatnia rzecz którą kupiłam niedawno na wyprzedaży :)
 
 
Sukienka w panterkę Sinsay  50 zł
 
 
Przepraszam was za śmieszną datę na zdjęciach. Tak więc komentujcie i piszcie czy podobał się wam ten post.
 
 
 
 
Pozdrawiam Misiek :*

10 komentarzy:

  1. przydało by mi się takie pudełeczko *.* moje kolczyki walają się po całym domu...
    mam pytanie cd sukienki- jaki to krój? prosiłabym o w miarę szybką odpowiedz, zbliża się mój bal gimnazjalny, a ja szukam czegoś podobnego do twojej sukienki i niestety nie mogę znaleść :/

    OdpowiedzUsuń


  2. O ile się nie mylę jest to krój w kształcie litery A. W sprawie twojego kłopotu z kolczykami, możesz sama zrobić sobie organizer, wieszak na kolczyki, sama mam na niego pomysł i możliwe że umieszczę go niedługo na blogu, problem w tym że mam koty i one lubią moje kolczyki :/ . Tak czy siak na pewno taki temat pojawi się na naszym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśku, kiedy napiszesz coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego na zdjęciach jest data 01.01.2007?? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo od wyjmowania baterii w aparacie data mi się kasuje i nie chce mi się jej ustawiać

      Usuń
  5. Sukienka na bal?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mnie zawodzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ale jestem prztłoczona sprawdzianami i nauką i nie mam czasu napisać posta :( w ferie na pewno coś się pojawi ;)

      Usuń
    2. Czekamy ...

      Usuń