poniedziałek, 16 września 2013

Recenzja produktu Dax Cosmetics Perfecta No Problem żel myjący+ peeling+ maseczka

Hejka :)
Chciałam umieścić tu moją opinię o produkcie Perfekty. Chcę przypomnieć że mam cerę tłustą ze skłonnością do niedoskonałości i błyszczenia( tu link do post mówiącego o tym http://kosmetyczymisiek.blogspot.com/search/label/Ja%20i%20o%20mnie). Produkt ma konsystencje białej ,,papki?” z malutkimi drobinkami, nie nazwałabym tego żelem. Stosowałam go w okresie jesiennym kiedy najwięcej niedoskonałości pojawia się na mojej twarzy. Teraz przedstawię plusy i minusy tego produktu.
Plusy:
-Doskonale oczyszcza i eliminuje pryszcze
-Maska powoduje że moja buzia staje się matowa
-Nie podrażnia mojej skóry ani jej nie wysusza
-Lekko ściąga( ale dopieru po kilkunastym użyciu- co dla mnie jest plusem bo lubię ten efekt)
-Jest wydajny- starczył mi a miesiąc ( przy codziennym używaniu rano i wieczorem o raz 2 lub 3 razy w tyg. jako maskę)
-Jest tani ( koszt ok. 13 zł)
-Miał ładne opakowanie [ miał ponieważ już go nie ma, niestety :( ]
-Ma prześliczny zapach mango :)
Minusy:
-Na pewno nie jest to żel
Oprócz tego nie zaobserwowałam innych minusów.
To koniec. pozdrawia misiek :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz