piątek, 20 grudnia 2013

Idealna cera

Hej
Chce wam przedstawić jak wykonuje makijaż mojej twarzy aby wyglądała na zdrową świeżą wypoczętą i przede wszystkim matową :)
  1. Zaczynam od nałożenia kremu nawilżającego na twarz aby puder dobrze się trzymał na skórze i aby nie było prześwitów świecącej się skóry.
  2. Następnie wklepuję korektor pod oczy i na widoczne zaczerwienienia niedoskonałości na skrzydełka nosa i łuk kupidyna.
  3. Później nakładam pędzlem lub puszkiem puder matujący.
  4. Na samym końcu muskam twarz rożem do policzków.
A teraz pytanie które pewnie wiele z was zada....
Czemu nie nakładasz podkładu???
Ponieważ nie działa on korzystnie na moją skórę i stosuje go bardzo rzadko od wielkiego wyjścia. Nie mogę go stosować na co dzień, gdyż zatyka mi pory przez co powstaje na mojej skórze więcej  niedoskonałości przez co muszę je przykrywać podkładem później, jeżeli używam go kilka dni i przez to wpadłam kiedyś raz w błędne koło i doprowadziłam moja cerę do takiego stanu którego wolę nie wspominać. :/ Więc dlatego nie nakładam podkładu.

To wszystko co chce powiedzieć wam o makijażu mojej cery.
PS. Ze wzgl. na problemy techniczne z filmikiem postaram się jednak wstawić zdjęcia z mojego makijażu dziennego.

                                                                                    :* Misiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz